Nagranie IVR

Nagranie IVR

Nagranie IVR to nagranie głosowe, które słyszy klient po wybraniu numeru telefonu, który jest połączony z systemem IVR (Interactive Voice Response). Nagranie IVR zazwyczaj składa się z kilku promptów, które przekierowują klienta do odpowiedniego działu, osoby lub informacji, której szukają. Nagranie IVR może być w języku polskim lub innym języku, w zależności od preferencji klienta. Powinno być czytelne, klarowne i precyzyjne, aby klient mógł łatwo i szybko znaleźć potrzebne mu informacje lub osobę. Nagranie IVR może być nagrane przez profesjonalnego lektora lub przez osoby związane z daną firmą lub instytucją. Ważne jest, aby lektor miał odpowiednią intonację i ton głosu, aby zachęcić klienta do dalszej interakcji z systemem IVR. Przykłady promptów w nagraniu IVR to np. "Witaj, dziękujemy za skontaktowanie się z naszą firmą. Aby uzyskać informacje na temat naszych produktów, naciśnij 1", "Aby porozmawiać z naszym konsultantem, naciśnij 2", "Aby uzyskać informacje na temat naszych godzin otwarcia, naciśnij 3". Nagranie IVR jest ważnym elementem dla firm i instytucji, które chcą zapewnić swoim klientom szybki i łatwy dostęp do informacji i usług. Dzięki nagraniu IVR klienci mogą szybko uzyskać potrzebne informacje lub skontaktować się z odpowiednią osobą, co zwiększa zadowolenie klienta oraz efektywność działania firmy.

Przykładowe spoty radiowe
Spot Media Expert
Spot Amsterdam Trance Energy
Spot BMW Dobrzański
Prawo Jazdy Czechy
EXPLOSION BORKOWO
SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Kilka realizacji
Spot Kozielsko
Spot BMW Dobrzański